mandag 3. mars 2014

Hei og velkommen!

Hei og velkommen alle sammen!

Da er det gjort - jeg har opprettet en blogg. Jeg elsker å lage mat, jeg elsker å eksperimentere på kjøkkenet, jeg elsker å lage mat på slump. Samtidig er jeg også en av de som elsker å dokumentere mine kjøkkeneksperimenter på instagram og andre sosiale medier (til noens fornøyelse, og andres fordervelse). Så hva er vel da bedre enn å starte en matblogg? Så kan jeg inspirere, eksperimentere og dokumentere (ja, for det er ikke alltid like lett å huske oppskriften selv heller) matlagingen på enda en plattform. Ikke minst trenger jeg en ny hobby nå som jeg ikke lenger er oppslukt av skolearbeid og travle eksamensperioder...

Ettersom jeg er i overkant opptatt av sunn, fargerik, variert, smaksrik og good-vibrations mat, er det nok det dere kommer til å se mest av på denne bloggen. Håper dere liker!








2 kommentarer:

  1. Så flink du e Martha!
    Gi lyd når søtpotetlapper står på menyen så komme eg! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Lene! Hvis du komme til Bergen ska eg diske opp med så mye søtpotetlapper du bare vil! ;)

      Slett